Flyttpanik

Jag har kommit på att jag hatar att flytta. Inte själva flytten i sig, det ska bli jättehärligt med ett eget ställe utan ovälkomna efterfester. Det är packningen jag inte klarar av. Har packat 2,5 kartong och då är jag inte ens färdig. I sovrummet. Köket har jag inte ens börjat i. Än mindre vardagsrummet. Min garderob är nästan helt tom. Problemet där är att jag inte vågar tömma den. För vem vet vad jag är sugen på imorgon? Om jag lämnar svarta kjolen framme men packar ner mina jeans i avgrunden så är jag garanterat inte på kjolhumör när solen går upp och sen är hela dagen förstörd för att jag känner mig felklädd. Galet, men så funkar jag. Vilka skor jag kommer att känna för ska vi inte ens gå in på. Har packat ner mina svarta festsandaletter. De ska jag iallafall inte flytta i. Tror jag.

Dagens bästa: Sovmorgon, vad jag har saknat dig!
Dagens sämsta: Panik och kaos i hela lägenheten och jag har knappt börjat.


Kommentarer
Postat av: Linda K

har nån slags hatkärlek till att flytta. Gillar egentligen att sortera och ordna, men när man ska flytta på hela sitt bohag blir det lite väl. Hoppas allt går bra! :)

Postat av: Therése

Jodå, det går framåt. Ser fram emot köket!

2006-05-30 @ 15:43:15
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback