Vips så har du en slips

Så var det konstaterat. Jag har en to-do-list som är längre än en slips. Slår vad om att den säkert går ett halvt varv runt jorden. Ok då, men åtminstone runt kvarteret. Läste i DN om människor som inte kan sova mer än tre timmar per natt. Inte för att jag är avundsjuk men det vore rätt sweet om jag kunde klara mig på det fram till den 17:e också.

Vill allra helst förstås att det ska bli vår så att man kan springa ut i sina ballerinas och sin trench och vifta med en ny väska. Den där från Svenskt Tenn är faktiskt galet fin...Om man skulle försöka börja spara...

26807-48



Kommentarer
Postat av: Linda K

Den är såååå fin den väskan! Älsar alla Franktygerna. Vad kostar godingen? Har du den redan eller är det till den du spar?

Och HA HA HA till slipsliknelsen! :D

Postat av: therése

Godingen är överkomlig, 1050:-. Fast jag är en fattig student - som ska till Paris över helgen! :) Kanske nästa månad...Har faktiskt efter inlägget sett den två-tre gånger på lyckliga ägarinnor. Jag tar det som ett solklart tecken på att det är meant to be!

2006-03-14 @ 11:18:29
URL: http://theresetexterar.webblogg.se
Postat av: Sophie

Den väskan är sååå fin! Har själv funderat på det ett tag, men jag har svårt att välja vilket tyg den slka va i. Älskar alla JF´s tyger! Fast det skulle ju va kul att strosa runt på Manhattan med den väskan som du har i din blogg. JF´s tyger är otroligt trendiga där nu och jag sticker till NY senare i vår!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-03-16 @ 10:18:29
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: therése

Åååå vad roligt, jag älskar NY! Var där förra våren och började längta tillbaka nästan så fort jag kom hem igen. Nu får jag istället hålla till godo med en weekend i Paris, vilket ju inte heller är fy skam. Ska till och med vara ofranskt fin och införskaffa en venti Mocha Frapp på Starbucks så känns det ju iallafall lite New York-igt i några minuter.
Kommer själv införskaffa väskan på bilden men absolut, alla JF's tyger väcker otroligt ha-begär.

2006-03-16 @ 10:46:56
URL: http://theresetexterar.webblogg.se
Postat av: Sophie

Ha det så mysigt i Paris och hälsa vårsolen från mig!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-03-16 @ 23:58:53
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Katti

tänk att jag mot all förmodan skulle ha köpt en väska som faller modebloggare i smaken... (yes!) såg att du förresten pluggade journalistik i sthlm, så du borde vara en gammal jmkkollega. en uppmaning: stryk inte m på kuppen av alla McChesney & co, jag vill visserligen rädda världen genom DN, men... JMK kunde vara too much.

2006-03-24 @ 16:22:15
URL: http://godonlyknows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback