Lavendel för själen

Idag är jag lagom mör. Vaknade med sprängande huvudvärk och fick rusa till apoteket för att köpa migränmedicin. Det märks att man onekligen är äldre, kroppen börjar ge vika för allehanda infektioner och defekter. Just nu härjar migränmedicin, allergidroppar, koffein och mera koffein runt i kroppen. Och ändå vill jag ha mer - av allt.

Sitter på redaktionen och pysslar med den nya grejen som drar igång på måndag. Vad det är kan jag inte berätta ännu men det kan bli bra. Den som väntar på något gott väntar aldrig före länge, heter det ju. Vilket i och för sig är skitsnack men det låter djupt och vist.

Goodiebagen från bloggminglet i tisdags var för övrigt över förväntan. Favoriten just nu är
Healing Lavender Balm från Rose & Co. Mitt femte köpta Rosebud från New York tog slut i dagarna och jag känner att jag hellre åker tillbaka till staterna och köper nya för 4 dollar styck än tar tunnelbanan till Götgatsbacken för att köpa en för 98 spänn. Det känns liksom roligare så. Plus att jag är galet sugen på en Mocha Frapp från Starbucks. We belong liksom ihop.

Dagens bästa: Sommaren har kommit tillbaka!
Dagens sämsta: Varför är allitd, alltid, colaburkarna slut på ICA Östermalmstorg?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var trevligt att träffas, kul att du gillade Rose & Co, också, den är en av mina favoriter! =)

Postat av: Stina

Jag har också fallit för Lavender Balm, vilken bra produkt! Att den var gratis gör ju inte det hela sämre heller. :)

2006-06-29 @ 20:48:19
URL: http://rubia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback