Snabbspa

Tänkte ha hemmaspa i soffan ikväll och riktigt pyssla om mig själv. Tände mitt Voluspa-ljus och plockade fram mina burkar ur gömmorna. Upptäckte dock snart att nagellacket, ansiktsmasken och hårinpackningen alla är snabbverkande, mindre än en minut behöver de på sig to work their magic. Vilket känns en smula motsägelsefullt. Är inte hela grejen med spa att man ska pyssla i flera timmar och bli både vackrare och mer avslappnad samtidigt? Är det meningen att man ska skynda sig att slappna av? Stress finns tydligen överallt.


Håret blev otroligt lent iallfall. Tur det, har solat alldeles för mycket i helgen. Men nu är jag både brunare och gladare!


Dagens bästa
: Delad första plats för sovmorgon och solig dag

Dagens sämsta: Kommer inte på något. Helt otroligt!


Kommentarer
Postat av: Linda

behagligt när det tar tid men effektivt när det går undan ;)

Postat av: Sabina

Låter så skönt! Hemmaspa är något av det bästa som finns!

2006-07-05 @ 17:13:45
URL: http://www.sabinasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback