Lista två

Hittade den här någon annanstans som jag inte minns längre. Finns i stort blogg-omlopp för tillfället!

Hårfärg: Egentligen troligen mörkblond, vilket är ett finare ord för råtta. Har haft samma tillhjälpta naturliga hårfärg i snart två år nu.
Ögonfärg: Blå
Längd: 1.77 (fast alla säger att jag ser ut som minst 1.80)
Studerar: Journalistik på JMK
Arbetar: Inte just nu
Favoritklädesplagg: Jeans!
Har alltid med mig i väskan: Plånbok, mobil, Rosebud Salve, nycklar, kalender, tuggummi (om det sista fattas får jag panik - på allvar)
Läsk jag dricker: Helst Pepsi Max.
Tatueringar, piercings: Tog bort den i naveln för knappt ett år sen. Tjugoårskris. Fråga inte!
På datorns skrivbord har jag en bild av: En blomma som är standard i XP. Snark.
Imorgon kommer jag: Ha workshop på skolan på förmiddagen och shoppa på eftermiddagen. Tjoho!
I sommar kommer jag att klä mig i: Kjol och flipflops. Och söta ballerina. Plus mina nya cityshorts.
Jag är född: I juni
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Oj svårt. Carrie? Mischa Barton i OC? Rachel Bilson i OC? Pass!
Mitt rum har väggfärgen: Smutsvit. Bor i andra hand.
Min all time favorit parfym är: Blue av Ralph Lauren. Eller Eau d'Eden
Nu ska jag: Börja pyssla med uppgiften till workshopen imorgon. Och äta lite godis.
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Jessica Simpson. Och Nicole Richie. Och dreglar över hennes kläder.
Senaste blogg jag upptäckt:
Liten och ettrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback