Last night a Coca Cola saved my life

Oj, nya Cosmo, som jag ramlade över på 7-11 igår natt när jag köpte en Coca Cola i förebyggande syfte, har en artikel om hund-trenden bland kändisar som jag var lite inne på igår. Mischa Barton är förresten löjligt snygg på omslaget - som alltid. Allt ser bra ut på henne...förutom Runar då. 

Coca Colan satt förresten mycket bra idag efter klassträffen igår. Cola dagen efter är min grej, mjölkprodukter och juice håller jag mig långt ifrån. En kompis till mig i Lund brukade köpa 2 Big Macs efter en blöt kväll, en att grisa i sig direkt och en att spara till morgonen/förmiddagen efter. Låter inte som en kur för mig. Drack nästan ingenting men hade ätit dåligt innan så...ja, är lite hålögd idag. Skulle kanske ha grundat med en Big Mac? Måste köpa Resorb igen!

Ska snart iväg på glöggträff och networka lite. Och fira att min artikel är publicerad! Fast det blir firande med ett halvt glass glögg. Dels är glögg inte min grej, dels har jag ingen lust att vara bak två dagar i rad. Urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback