Bloggsjuka

Idag hade vi ett lärarlöst seminarium. Vilket kanske inte gav så mycket rent läromässigt men det var väldigt skönt att komma hem en timme tidigare och äta saffransfisk och läsa bilagorna.

Satte mig sedan ner framför datorn och började klicka mig fram bland Favoriter: Bloggar. Då förstod jag att jag också har drabbats, liksom så många andra före mig. Jag bär på viruset. Jag har bloggsjukan.

Bloggsjuka
Symptom:
* Bloggarna är det första du läser när du sätter på datorn och inte nyheterna som förut
* Du läser åtminstone tio bloggar varje dag
* Du blir rastlös när bloggarna inte är uppdaterade
* Du har 27 bloggar under Favoriter: Bloggar och antalet växer varje dag
* Du har givetvis en egen blogg

Måste rensa upp bland favorit-bloggarna. Fast det tillkommer ju nya hela tiden som man blir tipsad om av andra favorit-bloggar...vilket underbart o-problem.

Kommentarer
Postat av: Anna

27 bloggar under favoriter har jag inte, bara en och det är min. :P
Annars har jag de typiska bloggsymtomen. ;)

Postat av: Emma

Alla symtom stämmer in på mig!

2005-12-16 @ 14:58:16
URL: http://emmawerner.webblogg.se/
Postat av: Mia

Håller med, läser bloggarna dagligen, flera gånger om dagen.
Och givetvis så har man ett par favvobloggar.

Trevlig helg!

2005-12-16 @ 15:30:55
URL: http://mia.webblogg.se
Postat av: Kompisen F

Nej men vettu du borde ju använda bloglines som jag, funkar kanon bra... ser dina nya inlägg tillsammans med alla andra bloggar jag prenumerar på.... www.bloglines.com.

D är på fest, jag sitter och filar på hennes jobbansökningar. Jag behöver ett liv.

2005-12-16 @ 18:13:31
Postat av: Midwest

Hello! Nice resource. Thanx.

2007-02-21 @ 09:42:44
URL: http://midwest.awardspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback