Slit och ingen ro

Min mamma är en mycket trogen läsare av denna blogg. Hon kommenterar ofta inlägg och tycker att de är bra (hej mamma!). Ibland klagar hon över att jag inte hinner höra av mig tillräckligt mycket och att hon ofta får uppdatera sig om mitt liv via bloggen. Och ibland, när jag inte hunnit blogga på några dagar, ringer hon för att höra om jag lever.

Lever gör jag för det mesta, ofta i ett smärre kaos. Denna och nästa vecka är ett enda stort töcken av möten, deadlines och uteblivna sovmorgnar. Se bara på bilden nedan så förstår ni kanske vad jag pratar om. Notera gärna öronpropparna under datorn, som har varit en lifesaver eftersom högljudda byggnadsarbetare borrar i trapphuset. Lägg också gärna märke till nya numret av Costume, som jag hade tänkt läsa när jag får en ledig stund över. Jag är glad om det blir före midsommar.

image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback