Knarkböcker

Styrde kosan mot Lund och Malmö över Valborg. Gick runt på stan med D och blev nostalgisk över studenttiden. Sovmorgon nästan jämt, fest typ varje dag och bara stress var femte vecka då det var dags för tenta.
Sen mådde vi båda dåligt över hur unga alla studenter såg ut att vara och hur gamla det måste betyda att vi har blivit.

Läste för övrigt ut Denise Rudbergs senaste bok "Matilde" på X2000 hem. De där böckerna är som knark. Trots att jag stör mig på den dåliga svenskan, intrigerna och name-droppandet kan jag inte låta bli att vända blad. Borde verkligen försöka skriva en själv. Annars längtar jag mest efter att få hugga tag i
Kickis (nästan) debut inom en snar framtid. Spännande, spännande!

I kväll blir det fika med D och sen en tur till Monki på Götgatan. Har, pinsamt nog, fortfarande inte varit därinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback