Frukost-shopping

Imorse låg det en inbjudan från H&M Club om att få frukostförtur till Madonnas kollektion som släpps på torsdag. Om nu någon skulle ha missat det.

"På morgonen den 22 mars är du och en vän välkomna på förhandsshopping av Madonnas nya kollektion M by Madonna. Plaggen är inspirerade av stjärnans egen garderob och speglar hennes alltid lika personliga stil. Nu har du möjlighet att hitta dina egna favoriter i lugn och ro - innan alla andra gör det!

Så skriv genast upp den 22 mars, Drottninggatan 56, kl. 07.30-09.30.
Vi bjuder på frukost. "


Himla snällt av H&M men shoppa halv åtta på morgonen? Vem är vaken då? Jag är det iallafall inte.

Om jag skulle klara av att kravla mig ur sängen skulle mitt stackars sargade kreditkort leva livsfarligt därinne och detta av flera anledningar.

1. Jag vet knappt vad jag heter så pass tidigt.
2. Eftersom jag inte vet vad jag heter har jag heller ingen uppfattning om vad som är snyggt och vad som är fult.
3. Och eftersom jag inte har någon smak så pass tidigt vet jag inte heller vad som är min storlek.

Men den störst övervägande punkten till att jag inte kommer att befinna mig på Drottninggatan 56 klockan 07.30 på torsdag är jag troligen skulle försöka köpa allting så fort som möjligt bara för att hinna hem snabbast möjligt för att hinna snooza mera.

Är inte det det ultimata beviset på att jag inte är en shopaholic? Jag sover hellre än shoppar Madonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback