Det knäppigaste av allt

Det knäppigaste av allt är att jag faktiskt vill blogga. Hela tiden. Men jag hinner inte. Så istället får jag berätta vad jag har gjort i helgen i efterhand och det är ju inte alls lika kul.

I fredags somnade jag i soffan framför "Sällskapsresan 2 - Snow Roller". Vi tittade för att komma i stämning inför Serre Chevalier och för att det är en klassiker. En ganska tråkig klassiker, visade det sig.

I lördags gjorde jag vimmel på Melodifestivalens efterfest på Globen. Ola Salo dök från dj-båset, Bert Karlsson snackade skit om en vimmelprofil och två sångfåglar hade samma klänning på sig. Mer kan jag tyvärr inte avslöja, ni får kika i nästa nummer av
Plaza Kvinna istället. Ute 11 april. Jag vet, det är en evighet.

I söndags jobbade jag och hade en sprängande huvudvärk. Det kan nog lätt bli så när man är hemma halv fem på morgonen och har en massa schlagers ringande i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback