Jobbig dag

Blä, hela dagen har bara varit fylld av konflikter. Först bråkade jag med en idiot på tunnelbanan och sen grälade jag med mig själv för att jag än en gång låter mina nära och kära bli lidande på grund av min eviga vardagsstress. Som om inte det var nog tillbringade jag dessutom kvällen på årsmöte med bostämman, där mycket höga och upprörda röster stundtals skallade i föreningslokalen angående stambyten och ytmätningar och gud vet allt. Fast då var jag tyst.

Plus att jag i ett någorlunda sakligt frågade en frilansuppdragsgivare (om det ens heter så), en vecka efter utsatt tid om betalning, om han hade tänkt använda sig av mina texter gratis och om han i sådana fall kunde upplysa mig om det. Varpå jag fick ett otroligt hetsigt svar att "så var arbetsmetoderna verkligen inte på hans arbetsplats". Så nu har jag säkert bränt mina broar där, och det var ju korkat.

Dessutom måste jag tampas med en helt omöjlig fotograf imorgon som ringde i förmiddags och var sur för att jag inte hade tänkt ut hur han skulle jobba. Urk.

Jag behöver en drink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback