Packning från helvetet

Ikväll har jag ett roligt uppdrag framför mig. På bara några timmar ska jag planera, stryka och lyckas få plats med packning för två veckor - helst i en liten väska som skickar signaler om att jag är en superpackare.

Jag måste packa för:

* Ett bröllop
* En veckas segling
* En vecka solsemester

Problemet är att man egentligen inte har på sig samma plagg till de tre olika tillfällena. Varma, regntäta byxor hör inte hemma i Italien. Och en prickig bikini passar sig inte på bröllop. Plus att min superpackarväska, som jag verkligen packa allting i, är pytteliten.

Har redan räknat ut att jag måste ha åtminstone fem par skor med mig. Det här blir jolly good.

Kommentarer
Postat av: D

Jag vet att du är grym på att packa... ;)

2007-08-02 @ 16:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback