Äntligen onsdag

Imorgon är det äntligen, äntligen onsdag! Det betyder att jag får tillbaka mina svarta stövlar som är inne för omklackning - IGEN. Har sprungit runt i mina ankelboots i ett desperat försök att vara fashion i ett par dagar och det går inget vidare. De är alldeles för kalla och alldeles för hala för januari. Förtvivlat planade jag omkring utanför redaktionen imorse.
- Hö hö, skrattade en gubbe och pekade på mig åt sin kollega, halt idag?
- Hö hö, ville jag svara, fet idag?
Men det kunde jag ju inte.

Dagens bästa: Hittade överblivet godis i skafferiet. Plus mycket trevlig intervju i förmiddags.
Dagens sämsta: Är så trött, så trött. Att gå upp klockan sex tar livet av mig. Och så har jag ingenting att ha på mig.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!!
Jag önskar dig en trevlig helg!!!

Postat av: Therése

Tack, vad snällt! Jag är för övrigt också junitjej! :)

2007-02-05 @ 20:55:35
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback