Rött!

Liksom Ylva Liljefors är jag helt besatt av färgen rött. Jag vill ha röda detaljer -  överallt. Gick förbi ett Indiska på vägen hem efter Face Stockholms födelsedagsfest och såg de mest underbara röda  lackskor i fönstret. En snabb titt i nya Glamour talar om för mig att de kostar 160 kr. Det vore ju slöseri med pengar att inte köpa dem.

Födelsedagsfesten för Face Stockholm bjöd för övrigt på ett gudomligt smörgåsbord av tårtor. Där fanns choklad, rosa och chockturkos marsipan, vit grädde och stjärnfrukt så långt ögat kunde nå. Champagnen var också god och Gunilla Pontén såg glad ut. Vad mer kan man begära? Goodiebagen var inte fy skam den heller.

Dagens bästa: Min nya förklädesklänning. Alla tycker den är fin och jag älskar att myspysa omkring i den.
Dagens sämsta: Snöstorm. Är det för mycket begärt att hoppas på vår den 1 mars?

Behöver för övrigt ett nytt läppglans. Har testat det mesta från både Clinique,  Maybelline, Max Factor, Lancôme och Face Stockholm och fastnat för L'Oréals Glam Shine som ger en fin finish och inte torkar ut läpparna. Undrar om det kommer i blodrött?

26807-64

En sån här. Fast i rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback