Oj! Jag menar ja tack!

Skön dag, om än onödigt sjukt kall. Det var en sån där himla bra dag när allting bara rullar på. Hann i jobbet i tid, kaffemaskinen fungerade, hittade några roliga nyheter att publicera, intervjuade trevliga Dajana Lööf och hann till och med göra ett litet jobb om Minimarkets visning förra veckan.

Var tvungen att hämta ett paket på lunchen så jag åkte in till stan. På rent infall gick jag in på gamla H&M på Drottninggatan och där! Helt out of the blue hängde den hypade klänningen mitt framför ögonen på mig. Ett enda exemplar i min storlek. Modeguden måste ha lett åt mig idag. Själv log jag minst lika brett när jag bar min nya älskling till kassan. Strunt samma om "alla" kommer ha den, jag älskar den.

Ett silverlack från Mavala hann det också bli.



Min min min! Den till höger alltså.


Dagens bästa: Kommentar överflödig.
Dagens sämsta: Har upptäckt att bloggen ser förfärlig ut i Mac-datorer och jag har ingen aning om hur man fixar sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback