Morgonbabbel

Häpp, vårt publiceringsverktyg ligger nere och ingen annan på redaktionen har dykt upp än. Dricker latte och läser dagens Metro. Och pysslar med bloggen, så klart. Önskar att jag visste hur man fixar till den för Mac-datorer för den ser verkligen för jäklig ut.

Ikväll blir det drinkar med barndomskompisar nere på Söder plus överlämnande av en extra goody bag från Face. Senare fortsätter kalaset med mat och drinkar på Östermalm för att till sist avslutas på Kungsholmen. Hoppas att det slutar snöa tills dess, är skitless på att halka omkring i blasket.
- Gud, sa jag för femtielfte gången till pojkvännen, jag hatar snö!
- Men, svarade han bekymrat för femtitolfte gången, hur ska det då gå i Serre Chevalier i påsk?

Men det är lugna gatan, jag råkar veta att det finns två inomhuspooler där. Och afterski.

Jag älskar afterski.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback