Modeveckan-favorit numero uno

Tack och lov att modeveckan är över, höll jag på att säga. Det är en stressig, om än superrolig, vecka men jag var helt slut varje kväll efter alla intryck. Nu sitter jag här på redaktionen och börja så sakta landa. Två favoriter från modeveckan har också lyckas urskilja sig, båda handlar om färggradienter. Jag kommer att börja knarka färggradienter när de äntligen når affärerna. Favorit nummer ett var skorna på Dagmars visning. Har snokat och fått reda på att det var visningens stylist som själv såg till att färga de svarta sandalerna från Vagabond. Om de kommer ut på marknaden för oss andra är ännu inte klart. Om Vagabond är smarta finns de tillgängliga - pronto.


image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback