Ny utmaning

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Har bara en massa tidningar omkring mig, Närmast ligger Café. Ok, here goes: "tillbaka till Göteborg för". Inte så intressant. Handlar om Patrik Sjöberg.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mitt paraply som äntligen börjar torka.

3. Vad var det senaste du såg på TV?
En otäck dokumentär om massmördare på Discovery. Klockan var runt 23 och jag drack té.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Runt halv två, tror jag. Hungrig på eftermiddagsfika! (13:36). Damn, I'm good!

5. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
På väg hem från god mat men tråkigt mingel på Café Opera. Eller det är klart, jag tog tunnelbanan till jobbet imorse också men det låter ju inte lika kul.

6. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Datorskärmen.

7. Vad har du på dig?

T-shirt och blå hängelklänning från H&M Trend, svarta jeans från Zara, ballerinas från H&M och halsband från Pilgrim.

8. När skrattade du senast?
I morse.

9. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag såg en tjej med en Canada Goose-jacka igår. Det kändes rätt konstigt.

10. Vad tycker du om den här utmaningen?
Rätt skoj.

11. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Någonting till mina föräldrar. Och en Mulberry. Och en lägenhet i både Paris och New York.

12. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag kan lägga alla mina fingrar i kors samtidigt.

13. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Nä, det är hemligt.

14. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Har redan gjort det några gånger, så ja.

15. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback