L.A.-fynd

Jag älskar att shoppa. Allra helst i USA, där man kan pigga upp sig med en uppfriskande mocha frapp när kreditkortet vilar. Hade bara en knapp dag på mig men hann plocka upp en hel del raringar.
image76

Excederin Migraine - huvudvärkstabletter som botar all slags huvuddunkande.
* Clear Eyes - pigg som en lärka på två minuter.
* Redken - dyrt shampoo som håller håret fräscht länge.
Kiehls - ni vill inte ens veta hur billigt det är over there.
* Rosebud - my precious.

Carmex - för 1 dollar och 84 cent är den här burken min bästa vän i Serre Chevalier.
* Röda solglasögon - vintage.
* Armband i jadegrönt - vintage.
* Rouge från NARS - det bästa som finns.
* Clinique - både krämer och puder, fast det senare är inte med på bild.
* T-shirt och fickspegel från Marc Jacobs.
* Vitt linne från American Apparel. (har det på mig just nu, därför syns det inte)

Gladast är jag för de röda sandaletterna i lack som jag hittade i världens underbaraste lilla vintage-butik på Melrose för ynka 11 dollar. Helt perfekta i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback