Ny sidekick med långa polisonger

På tal om Sex and the City så har raringen Aidan, eller John Corbett som han egentligen heter, lagt skådespeleriet på hyllan för att bli musiker. Country-musiker.

Jo, det är sant. Såg det med alldeles egna ögon. John var till och med i tv-studion och framförde sin...erhm...hit.
- Jag blev skådespelare för att träffa tjejer! hojtade han glatt med alldeles för långa polisonger. Men nu har jag upptäckt att det finns brudar som diggar musiker också! I'm just rockin' out!

Tror ni mig inte? Titta
själva.

I love rock'n'roll           Put another dime in the jukebox baby

Tycker, oavsett Johns nya sidekick, att Carrie gjorde fel som valde bort Aidan. Gillade i och för sig Berger mest, tills han fjompade sig. Nu blir jag arg bara jag ser honom.

Fler som saknar Sex and the City? Någon?

Dagens bästa: Middag med D ikväll. Mys!
Dagens sämsta: Intervju-objekt har flyttat till Australien. Är vi nånsin vakna samtidigt som de?

Kommentarer
Postat av: Emma

Aidan var helt underbar! Fast John Corbett som country-musiker? Nja...

2006-04-06 @ 16:35:01
Postat av: Linda

tell me about sakna SATC. Ändrade mig lite fram och tillbaka, men i slutändan håller jag allt på Big. Berger var en tönt från början till slut!

Postat av: therése

Emma: Nja var rätta ordet.

Linda: Var också velig. Är inte helt överförtjust i Big, men överlycklig över att hon dumpade the Ruschkie. Urk.

2006-04-06 @ 23:58:01
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback