Idolisering

Mitt liv som populärkultursjunkie skriver idag om tidningen FHM som listar och går igenom vad som har hänt med de gamla pojkbanden, bland annat New Kids on the Block eller NKOTB som de döpte om sig till när de skulle coola upp sig...eller säger man kanske cool down när man hippar sig? Nåja you get the picture.

Jordan var min favorit när det begav sig. Idag undrar man varför man jagade upp sig? Hör sådant idoliserande bara till tonåren eller kommer jag att bli galen av kärlek när jag är 60 och tittar på...eh...Christer Sjögren? Hur funkar det egentligen?

Såg förresten Jordan när jag var i Beverly Hills i våras. Det var inget speciellt. Han var kort och hade illasittande Sevens på sig. Hade jag sett honom när jag var 15 hade jag nog inte överlevt.

Oj, Adam Brody skymtade precis förbi i "The Ring"...dålig idé att titta förresten, alldeles ensam hemma och golvet knarrar. Tänk om telefonen ringer? Då dör jag...på riktigt.




Inte so hotta längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback