Också snyggt

Som jag skrev häromdagen har Gwyneth Paltrow riktigt bra fashionsense. Läste en artikel om henne på nätet som också utnämnde henne till en återvändande modeikon. Minns inte var jag läste det men kul att läsa samma sak någon annanstans. Plus att jag skrev det först! :)

Ikväll ska jag gå på bio med min kompis D och se "
I hennes skor". Har sett några trailers där Toni Collette, som tydligen ska spela den fula, ocoola bär omkring på en Mulberry Bayswater. Får inte rikigt ekvationen ful+ocool=Bayswater att gå ihop. Återkommer förhoppningsvis med en förklaring imorgon!

Cameron och Gwyneth

Såg förresten Sofi Fahrman idag i vad som kan ha varit en Stella-top. Snyggt var det iallafall.

Andra snygga outfits på Cameron:

         

Kommentarer
Postat av: Joliana

cameron är ofta ruskigt stylish


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback