Toppendag!

Idag har varit en galet bra dag - jag kom in på journalistutbildningen! Hurra för mig!
26807-36
Min första spontana tanke var att festa loss på diverse chokladiga saker och lite bubbel men var duktig och gick och tränade istället. I 90 minuter! Hann se en tre avsnitt på MTV av "
My Super Sweet 16" som har en "My Super Sweet 16 Day" hela dagen. Sjuk serie. Ett gäng överkonsumerande och lagom bortskämda sexton-åriga tjejer som får en fet födelsdagsfest av sina kända/rika föräldrar. Det gick bland annat på att försöka boka Beyoncé att spela, hitta rätt Prada-klänning och synas mest och därmed bli populärast på high school. "Men det blir inte så dyrt," sa en av födelsedagsbarnen, "pappsingen har bara betalat 140,000 $. Högst."

Sen trampade jag loss på trappmaskinen till Tyra Banks egna tv-show, The Tyra Banks Show, som visades på kanal 5 och verkar vara en märklig blandning av Oprah och Extreme Make-over. Tyra hade till och med bett sin kompis India Arie skriva ett känslosamt ledmotiv. Tyra grät och alla i tv-studion var vänner. Kan bli intressant.

Dagens bästa: Jag kom in! Jag kom in! Jag kom in!
Dagens sämsta: Vädret - igen. Sommar, I need you!

Kommentarer
Postat av: Joliana

Grattis grattis till utbildningen!

Postat av: therése

Tack!!!

2006-01-13 @ 14:33:01
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback