Reslektyr

Tog tåget tillbaka till Stockholm häromdagen och bläddrade frenetiskt i min hemstads Pressbyrå vid stationen efter någonting att läsa. Utbudet var sådär, för att inte säga skitdåligt. Läste ofta Costume när jag bodde i Skåne och kände för danska influenser men naturligtvis fanns den inte. Ser verkligen fram emot den svenska Glamour men skulle bli galet glad av en svensk Costume också. DV, Cosmo, Femina och ELLE hade jag redan läst så det blev till slut en pocket. Var sugen på att köpa en riktig skvallerblaska men eftersom jag är för feg för att läsa sånt på andra ställen än hos frisören lät jag bli att uppdatera mig om Natacha Peyres romantiska solsemester. Pillade ett tag på Ebbas nummer av Veckorevyn men valde bort den också. Konstaterade dock snabbt att hon finns x 2 på omslaget - plus att tidningen tydligen numera heter Ebbas Veckorevyn. Fast jag är fortfarande nyfiken i en strut...

Såg förresten Sara från Sahara Hotnights och Pelle från The Hives i lördags. Pelle var kort och Sara hade en löjligt snygg scarf om halsen.

Dagens bästa: Vet inte, kvällen är fortfarande ung.
Dagens sämsta: Helt klart vädret. Kallt, blött och livsfarliga istappar som lurar på hustaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback