Kopia-invasion

Ramlade förbi Lindex på vägen hem från skolan. Sista gången jag var där var i december när jag panikshoppade julklappar. Inget fel med Lindex men jag har svårt att hitta saker jag tycker om därinne. Blev hursomhelst helt paff när jag såg alla väsk-kopior som säljs därinne. Jag såg en Mulberry Roxanne, en Balenciaga Le Dix Motorcycle och nånting som liknade Mulberry Bayswater - åtminstone hänglåset och spännet. Fast naturligtvis inte lika fina. Men hur kan det vara lagligt? Och kan inte Lindex komma på några egna väskor att sälja?
Samma sak med Friis. De är läskigt lika. Vilket iofs är trevligt för plånboken.

En annan grej:
vad sjutton har hänt med Britney Spears? Är personligen inte särskilt förtjust i K-Fed (!) men kärleken är blind. Britney behöver nödvändigtvis kanske inte äktenskapsterapi, som många menar, men däremot en ny stylist.


Förr


Från gårdagens SAG Awards. Bild från Pink is the new blog
                                                      
Nu ska jag läsa Tusen små bitar av James Frey, den fejkade romanen som har blivit bestseller. Återkommer om den senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback