Halvduktig

Jaha, nu har halva tiden gått av min ofrivilliga ledighet. Kollar på förra veckans do-to-list och upptäcker att jag har varit halvduktig.

1. Gå igenom min garderob och stryka sånt som jag inte orkat stryka innan och rensa bort kläder som jag inte använt de senaste åren
2. Städa hela lägenheten
3. Träna
4. Sova ut

5. Gå till biblioteket och låna en massa intressanta böcker
6. Effektivisera laptopen och rensa mapparna
7. Rensa Ipoden och lägga till bra låtar och fixa ordentliga spellistor
8. Blogga
9. Kolla på TV
10. Eh...

6 av 10 är inte illa. Idag ska jag träna och effektivisera laptopen. Försöker hitta en bakgrundsbild som är både snygg, cool och personlig men det är svårt. Har använt allt från fula fylleslags-kort till romantiskt blommiga motiv. Just nu är det en bild på pappa och hunden som regerar, om än på ett smula tråkigt sätt.

Var på en galet rolig fest i lördags! En fd klasskompis hade födelsedagsfest och hade hyrt in manliga gogo-dansare (ja, han uppskattar dem även själv). Det var gratis drinkar i baren, biffiga män som svängde höfterna i takt och glada människor. Kindpussades med självaste
Jean-Pierre Barda! Han var söt men liten som alla kändisar. Sen mötte jag Caroline Winberg på Stureplan. Galet snygg. Fast jag var längre. Vilket i och för sig är en klen tröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback