Jag på salongen

Nu finns den på riktigt, den hemliga redaktionen jag har arbetat på i snart tre veckor. Och idag är det premiär, vi finns på nätet!

Ta-da
SalongK.se!

SalongK.se är sajten som ger kvinnor ett eget rum på nätet. Vi riktar oss till kvinnor på väg - från 20 år och uppåt, från Kiruna till Stockholm, från liten till större, från periferi till centrum. Vår målgrupp är den urbana kvinnan var hon än bor, kvinnan som är nyfiken och gärna vill ta till sig nya idéer, som ser massor av nya möjligheter i en förändringstid, men som också kan känna av stressen och behöva just ett eget rum där hon kan få peptalk och stöd, inspiration och, inte minst - glamour. I SalongK.se skriver vi om alla ämnen från samhälle och kultur till mode, träning, resor och skönhet.

Välkommen till Salongk.se - en snyggare, smartare, bättre sajt för kvinnor

(Vi har dessutom galet roligt på redaktionen!)

Det kan hända att det är ett inslag på Rapport klockan 19.30. Måste kika! Tyvärr är jag själv inte med, satt ungefär då på ett timmes försenat x2000 och läste äcklig deckare.

Kommentarer
Postat av: Linda

coolers! :)

Postat av: therése

Tack! Måste nypa mig i armen ibland. :) Hoppas shortsen kommer imorgon!

2006-04-03 @ 22:10:00
URL: http://theresetexterar.webblogg.se
Postat av: Linda

shortsen är här och dom är perfekta! Tack för bra byte :)

2006-04-04 @ 19:34:20
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: therése

tack själv! :)

2006-04-04 @ 19:47:14
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback