Årets sista lista

Den här hittade jag hos Nippertippan.

Del 1:
Igår:
Fika hos mormor.
Idag: Fika hos mormor. Vin hos D.
Imorgon: Trolig övernattning på x2000 ner mot Skåne.
I övermorgon: Myspys med min älskling
Dagens musik: Ingen. Ipod:en har jullov.
Dagens klädsel: Acne-jeans, linne från VeroModa, kofta från Zara, ring från Pilgrim. Och Uggs förstås! :)
Rekommendera en låt: Gamla Kate Bush. Och anything R.E.M. 1980-1990
På tv: Riket är sjukt roligt. Tommy är galen!
Vad vill du göra just nu? Gå och lägga mig och sova. Men är ensam i lägenheten och Det okända är på tv så nu inbillar jag mig att arga spöken lurar i hörnen.
Vad har du ätit idag? Kakor. Vin. Lax med spenat.
Brukar du äta frukost? Alltid. Var ljusår före Ebba von Sydow när det gäller den fiberberikade havregrynsgröten.
Vad gör du om helgerna? Sover ut. Njuter av att vara med min älskling. Dricker alkohol.
Brukar du bädda sängen? Ja, maniskt.
Hur många timmar sover du per natt? 7-8 vardagar, 10 eller mycket mer helger
Föredrar du att vara singel? Absolut inte.
Är du singel? Nej, jag är upp över öronen kär!
Är du nöjd med dig själv? Ibland.
Hur mår du just nu? Trött och uppskrämd.
Senaste program du såg på: Det okända. Läskigt.
Vad var det senaste du sa? "Sov gott älskling, vi ses imorgon"
Hur ofta tvättar du ansiktet? Två gånger varje dag
Vem vet mest om dig? Mamma, D och D.
Vad behöver du just nu? Sömn!

Del 2:
Vilket är det roligaste sms:et i din inkorg? "Hej och bä! Sjöng precis upp för en kör men det gick dåligt. Större chans att kungen friar till mig än att jag kommer in".
Vilken är din sämsta dag? Måndag!
Om du hade tiotusen kronor att skänka bort, vem skulle få dom? Mamma och pappa.
Är du kär? Galet kär!
Vilka var du senast ute med? Min älskling och några andra. Vi åt tapas.
Dö lycklig och ung eller dö gammal och bitter? Lycklig och ung.
Hur ska man göra för att verkligen imponera på dig? Vara sig själv.

Del 3:
Bästa citat du hört: "Allting jag verkligen skulle vilja göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande".
Kött eller bananer: Bananer.
Beundrar inte: Många.
Jultomten eller påskharen: Jultomten!
Favoritland: USA
Snyggaste stjärnan: Just nu? Mischa Barton.
Emmaboda eller Arvika: Huh?
Rock eller pop: Både och.
Tror du på någonting högre: Ja.
Vänster eller högerhänt: Höger.
Upp eller ned: Upp egentligen men just nu helst ned i en säng. Soooova.
Estetisk eller matematisk: Estetisk.
Vänner eller pojk/flickvän: Både och!

Kommentarer
Postat av: Sofie

GOTT NYTT ÅR THERÈSE!!!

önskar
Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback