Tre vitala saker

Idag har jag blivit beskylld för att försumma min blogg från en av mina trognaste läsare och följeslagare. Och det är ju verkligen inte min mening. Gillar min blogg skarpt, men den har fått klara sig själv ett tag. Skärpning!

Sen mitt senaste inlägg har tre vitala saker hänt:

1. Otäcka monster vann Schlagerfestivalen
2.
Ole Henrikens nya nattkräm  blev öppnad och luktar himmelskt
3. Jag var på högstadie-reunion

Det var roligt att se alla igen, eller åtminstone den halva av klassen som dök upp. Sen sprang det omkring en massa halvflintiga typer som omöjligt kan ha varit gamla span. Dränkte mina sorger och glädjeämnen i gratis sprit. Och köpt.

Ni ser ju själva.

26807-57

Det är jag till höger i bild. Jag var, som synes, inte sen att skåla i glasen. Snabb som en vessla var jag var jag också.

Kommentarer
Postat av: Sandra

du ser nästan lika glad ut där som den gången på VG:s när "i am watching you" snubben klämde ner sin häck mellan oss. ;)

1 gång nämns jag i hela din blog! :P *buuuhuu*

2006-05-28 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback