Mörka ringar

Måste egentligen sova för att bli av med mina mörka ringar under ögonen. Inte för att jag tror att jag har några, är sedan några dagar storkonsument av Ole Henriksens Visual Truth. Eftersom den är dyr är jag övertygad om att den trollar bort svarta ringar och rynkor. Inte för att jag har några, men ändå.

Sånt där är alltid lurigt, att se sig själv i vitögat. Skulle gissa på att jag ser mig själv i spegeln ungefär tio minuter per dag. Fem för sminkningen, två för håret och tre till under dagen. Är det mycket? Skulle vilja påstå att jag absolut inte har skäggväxt, och det har jag inte heller, men en gång hade jag ett ganska långt hårstrå på hakan. Måste bero på att jag inte hade Ole Henriksen i badrumshyllan på den tiden.

Som sagt, ska sova, måste bara se klart på kvällens avsnitt av Sex and the City, där Carrie äntligen kickar den där töntiga ryssen Aleksandr Petrovsky to the curb. Jag känner igen en fjomp när jag ser en.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du får inte tro att jag har glömt bort att ringa dig! Har bara så otroligt mycket att göra i skolan! Super trist! Men så fort det lugnar ner sig så slår jag dig en signal, så får vi gå och ta ett glas vin tillsammans!:) Ta handom dig!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: therése

Inga problem, vi har ju hela sommaren på oss! Dricka vin inomhus är alltid trevligt när det regnar ute. Lycka till med allt! :)

2006-05-25 @ 22:52:04
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback