Svara då

Gaah, är hela världen på sportlov? Har jagat experter hela dagen men ingen är nåbar. "Var aggressiv" säger de på utbildningen och uppmuntrar oss att luska fram hemnummer så att vi kan störa mitt i maten.
-"Hej, vill du svara på några frågor nu när jag ringer dig på ditt privata nummer och klockan är mycket och du har precis lagat kvällsmat? Det tar ungefär en halvtimme".
Fet chans.
Gud nåde den som ringer mig mitt i Desperate Housewives.

Dagens bästa: Sol!
Dagens sämsta: Det sägs att man kan nå vem som helst i världen inom sju telefonsamtal. Det underlättar ju om folk svarar också.


Kommentarer
Postat av: lolita

jag gillar din blogg, du skriver bra!

Postat av: therése

Tack! Oj, vilken snygg blogg du har!

2006-03-07 @ 20:55:49
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback