Minisemester - igen

Återigen reser jag söderöver över helgen. Tyvärr är det inget Paris the Sequel det är tal om men väl tre dagar i Skåne för en födelsedagsfest. Har packat ner min svarta wrap, min guldiga kuvertväska och de ursöta sandaletterna från Din Sko som jag inte har fått använding för ännu. Räknar inte med varma sommarvindar men det får gärna vara barmark så att man slipper halka omkring. Med tanke på att jag har nya skor blir det kanske ett skoskavande omkring istället?
Nu blir det redaktionen i två timmar till och sen bär det av. SJ here I come!

Dagens bästa: VG på hemtentan. Grattis till mig!
Dagens sämsta: Mitt värdelösa packningssinne. Hur kan min väska väga 8 kg när jag har absolut ingenting i den?

Kommentarer
Postat av: Hedgehog-Sara

grattis till tenta-succén och ha en superhelg!!

Postat av: Linda

Hoppas du får varmt och skönt i skåne! Och grattis till vg:et :)

2006-03-24 @ 18:33:49
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: therése

Tack båda för lyckönskningar! Hade en bra helg med ett stilettavtryck på foten som minne! :) Linda - mailet kommer ikväll.

2006-03-27 @ 15:43:27
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback