Vip

Ikväll är jag förresten inbjuden av världen bästa mentor till privat mingel på Kung Carls terass. Man måste ha vip-kort för att komma in så jag känner mig extra speciell och utvald.

Har naturligtvis ingenting att ha på mig. Mentorn själv har fyndat tusen snygga saker under en regnskur på stan, läste jag i hennes blogg. Själv var jag också ute och shoppade under samma regnskur. Jag stod i höjd med Klarabergsviadukten och lade mina surt förärvade pengar på allergidroppar till ögonen och Alvedon och den där munsköljen som svider som svavelsyra i munnen. Listerine. Bara namnet gör att jag får tårar i ögonen. Att den dödar munbakterier tvivlar jag inte ett ögonblick på, man stryker ju nästan med själv på kuppen.

Så snart köket är här ska jag ta en lång dusch och sen pyssla med de små sakerna jag fick från Youngblood Mineral Cosmetics. Ska givetvis bli vansinnigt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback