Vett- och etikett

Det här var ju dumt. Överarbetad och slutkörd kom jag hem, åt mikromat, slängde mig i soffan och satte på "Roomservice". Tio minuter senare snarkade jag. Troligtvis högt. Och nu sitter jag här, mitt i natten, och kan omöjligt somna om. Vad ska jag göra nu? Betala en sista räkning? Fånsurfa? Eller bara ligga och blunda och hoppas på tur?

Bloggminglet igår var kul! Det kändes både spännande och konstigt att sitta mitt emot tjejer vars bloggar man läser dagligen men aldrig pratat med eller sett i verkligehten. Lyckades troligen tyvärr skrämma skiten ur åtminstone två av dem när de presenterade sig  och jag, med min stora trut, omöjligen kunde hålla inne ett "jag vet vem du är". Måste uppdatera min vett- och etikett, den har uppenbarligen tagit semester. Kul att nån har tid att softa i hängmattan.

Dagens bästa: Utan tvekan tuppluren. Sömnbrist är my second name nuförtiden.
Dagens sämsta: Utan tvekan tuppluren. Nu går jag både miste om skönhetssömn och har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var kul att träffas! Du skrämde inte mig i alla fall :)

Postat av: therése

Tur det! :) Jätteroligt, det får vi göra om!

2006-06-29 @ 11:07:26
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback