Fyra nyanser av vitt

Idag är det fint väder ute. Trist att man måste sitta inne och vänta på ett kök istället för att förtvivlat få lite färg på benen. Idag kommer alltså vårt nya kök. Jag har inte haft en spis på tre veckor men väl ett kylskåp och en mikro i hallen. Tre hunda Billys-pizzor senare känner jag mig inte bara rundare om magen utan också hungrigare på riktig mat än nånsin.

Vi flyttade in i ett renoveringsobjekt av två anledningar:
1) Det var billigare
2) Nu kunde vi få allting precis som vi ville ha det

Föga anade jag att det onekligen skulle leda till:
3) Inga mer sovmorgnar
4) Förstörda naglar
5) En snövit kropp som är allt annat än beach 2006

- Äsch, sa sambon lugnt. Det finns flera nyanser av vitt. Det finns benvitt, gråvitt, snövitt och så dig älskling, inte så solbränd-vitt.

Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback