Älzkade Zara

Måste för övrigt ge en stor shout out till Zara! Var på jakt i söndags efter svarta, snyggare byxor som jag måste ha till mitt andra jobb. Att hitta svarta, snygga byxor som inte är jeans när man är närmare 1,80 är inte det minsta lätt. Eller kul. Hur många affärer har svarta byxor framme när det är närmare 30 grader? Laddade väskan med vatten och frukt och förberedde mig för timmar på stan.

Min första anhalt blev Zara. Och där inne gick ögonen nästan i kors. Överallt hängde det svarta byxor! Med och utan pressveck, med och utan fickor, med sidknäppning, hög midja, klädda knappar...Jag var helt chockad. Och de flesta var till och med för långa!

Var med andra ord hemma igen inom en halvtimme med ett par snygga byxor till det nätta priset av 399:- i påsen. Älsklingen, som i flera dagar hört mig tjata om min stundande shoppingmaraton, tittade yrvaket upp och undrade vad som hade hänt.

Sen var det i och för sig så lagom kul att köpa svarta byxor när hela affären var full av vackra klänningar i tunna tyger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback