Nya DV är divine

Läste förresten nya Damernas Värld som damp ned i brevlådan idag och är så otroligt imponerad av den nya, supersnygga layouten och det, i mitt tycke, uppfräschade och mer ungdomliga innehållet. Det nya numret är fullt av vårmode som får mig att bli alldeles galen av ha-begär! Dessutom har Martina Bonnier en egen sida där hon väljer månadens måsten. Och Anna Holtblads bolero på sidan 74 är to die for. Nya DV är en underbar inledning på det nya året! Någonting måste ha hänt på redaktionen. Var själv där för ungefär ett år sedan och intervjuade Martina Bonnier, som var väldigt trevlig. Och mycket välklädd. Redaktionen var däremot liten och rymde en praktikant. Jag ville vara praktikanten.

Dagens bästa: Nya DV
Dagens sämsta: Älsklingen åkte hem före mig


Kommentarer
Postat av: Anna

Om DV är uppfräschad så måste jag absolut köpa den. Det känns som om det var på tiden att den blev det...

Postat av: Sofie

Oh vad roligt - ska köpa den imorrn på morgonrundan i mina nya träningskläder. Bra motivation ;-)

P.S Tack för din feedback på nya layouten!

2006-01-03 @ 23:49:29
URL: http://sofiesdagar.webblogg.se
Postat av: Sofie

Hittade den inte - hur ser den ut!? Den kanske inte har kommit till affären än?

2006-01-04 @ 23:12:09
URL: http://sofiesdagar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback