Lista ett

Hittade denna hos Annas blog feat. Mel E.

Fyra jobb som jag har haft:
1. Städare
2. Au pair
3. Hotellmedarbetare
4. Pressassistent


Fyra filmer jag kan titta på om och om igen:
1. Wonder Boys
2. En underbar dag
3. Måndag hela veckan
4. Shakespeare in Love


Fyra platser där jag har bott:
1. Linköping
2. Boston
3. New York
4. Lund


Fyra TV-serier jag gillar:
1. Cityaktuen!
2. SATC
3. TopModel
4. Oprah Winfrey


Fyra platser där jag har varit på semester:
1. New York
2. Paris
3. Spanien
4. San Francisco


Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Aftonbladet
2. Pink is the new Blog
3. Hotmail
4. Kickis skrivklåda


Favoritmat:
1. Grekiskt
2. Italienskt
3. Sushi
4. Indiskt


Fyra platser jag skulle vilja vara på nu:
1. Thailand
2. New York
3. Hawaii
4. I en egen lägenhet 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback