Kändismiss

Herregud vilken kändismiss, där fick jag för att jag inte var online alls igår. Brad Pitt och Angelina Jolie väntar barn? Och det har bekräftats av respektive pr-person. Galet. De har vägrat erkänna att de är tillsammans i typ ett år, trots att det varit så uppenbart. Och nu är de plötsligt gravida? Kolla bara bilden från W. "Nej nej vi är inte ihop". Kan vi hoppas på att Brad passar på att bli blondin igen lagom till födseln?

Bara vänner

Pink is the new blog har en bild som visar att Angelina är i åtminstone 4-5 månaden.
Nog sagt om det. Fast jag är helt klart team Aniston.

Tappade mitt älskade Nars Orgasm i golvet i morse och var i kall chock i några sekunder tills jag upptäckte att det var helt och inte söndersmulat. Jag är i och för sig inte förvånad. Klart att världens bästa rouge är hållbart i dubbel bemärkelse. What was I thinking? :)

Nu ska jag iväg och träna i nya träningskläder och sen blir det bilagorna på vägen hem.

Dagens bästa: Svårt att säga, hittills är det min morgon-latte. Men dagen är ung!
Dagens sämsta: Kunde inte sova i natt så är seeeeg.

Kommentarer
Postat av: Joliana

har du sett hela reportaget i W? ligger bilder från den på min blogg, Brad och Angelina fotade i en 50tals familjeidyll, mums:)

Postat av: therése

Nu har jag gjort det! Tack för tipset! :)

2006-01-19 @ 18:48:31
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback