I heart Starbucks

Träningen gick bra, hamnade igen framför "The Tyra Banks Show". Idag var det en konstig remake av en dejting-serie jag ofta fastnade framför när jag bodde i Boston, nämligen "Change of Heart". I "Change of Heart" fick ett par gå på en dejt med två singlar och efter det bestämma sig för om de ville fortsätta tillsammans eller om de ville gänga sig med dejten. Hann tyvärr inte se hur det gick för Tyras gäster, det kom en kille och bytte kanal på gymmet. Och jag sa inget. Dels för att jag inte ville bli påkommen på att se på "The Tyra Banks Show" med flit, dels för att han såg arg och stark ut. Jättestark.

Önskar att jag var på väg till USA, precis som förra våren. Jag skulle dricka miljoners biljoners
mocha frappuccinosStarbucks, äta toast på Tealuxe, köpa bikinis på J.Crew, köpa roliga grejer och snygga T-shirts på Urban Outfitters, romantiska koppar och klänningar på Anthropologie...ååå vill dit!

Det verkar dock som om det kan bli en tripp till Paris istället, och det är ju minst lika sweet. Älsklingen har aldrig varit där så det ska bli jätteroligt/sjukt romantiskt/galet gott att visa honom allt som finns där. Det blir moules frites i vitt vin, macarons vid Sacre Coeur, Eiffeltornet by night...och så givetvis miljoners biljoners mocha frappuccinos på Starbucks. Kan inte leva utan Starbucks.

Sitter ensam hemma och tittar på underbara "Almost Famous", som innehåller en av de bästa filmreplikerna nånsin: "I am a golden god!". Det finns en klassiker i "Ivanhoe" som är nästan lika bra, nämligen Sam Neills "Prepare...to look your last upon the sun".

Dagens bästa: "I am a golden god!"
Dagens sämsta: Dyrt porto på posten. Grrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback