Busduktig!

Lång dag i skolan, vilket följdes av långt pass på gymmet. Har läst 200 sidor till och bränt minst 200 kalorier så jag känner mig alldeles lagom jätteduktig.

Ikväll är det äntligen säsongspremiär för Desperate Housewives! Har även här varit duktig och inte laddat ner ett enda avsnitt för att fuskkolla på. Laddade i våras ner ungefär 15 avsnitt på raken och hade ofrivillig marathon i flera dagar eftersom jag inte kunde sluta titta. Älsklingen blev galen på mig och sömnen, liksom den uteblivna solbrännan, fick sig en törn. Alltså, inget mer nerladdande.

Ikväll skulle jag egentligen träffat min kompis S men hon är nykär och därmed sjukt upptagen. Alltså blir det bara jag som får äta snäck-choklad. Staaaaaaaaackars mig! :)

Dagens bästa: Värsta duktig-kicken!
Dagens sämsta: Fördomar i klassen. Vuxna människor är vi allihopa så varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback