Byline here I come

Ok, nu måste jag rycka upp mig - på allvar. Min chef ringde precis och trodde att någon hade dött. Jag lät så deppig på telefon! Pinsamt. Känner mig inte så nere, bara ont i halsen.

Ska hursomehelst på fotografering imorgon till min byline. Min! Gud vad roligt! Nu måste jag stjälpa i mig sju hundra liter te till + ett halvt ton Strepsils. Och hoppas att jag får tillgång till någon slags sminkör, solen har inte synts till i Stockholm på sex månader. Vilket syns på mig.

(Detta medför för övrigt en överhängade Bridget Jones-risk. Ska försöka hålla mig undan brun-utan-sol-servetterna som finns i badrummet, även om de lockar. Ska inte heller försöka få till någon extra fin frisyr imorgon, fast det skulle behövas)

Dagens andra bästa: Egen byline! Och en löjligt billig räkning från Vodafone. Mitt nya abonnemang fungerar!
Dagens andra sämsta: Låter tydligen som en döing i luren.

Kommentarer
Postat av: desi

ska du få en egen byline!!!!! Gumman är så himla stolt över dig, och krya på dig till imorgon!

2006-02-28 @ 20:12:13
Postat av: Sigrid

byline för vad?! nyfiken! underbar blogg förresten!

Postat av: therése

Sigrid: Det är fortfarande en smula hemligt men jag återkommer. Gillar din blogg skarpt också, du har galet snygg stil!

2006-03-07 @ 16:29:06
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback