Värsta fyndet

Nu har L'Oréal Double Extension kommit i en ny edition, Carbon Black. Själv fick jag den via en pressfrukost för en knapp månad sen. Har de senaste åren varit slaviskt trogen Lancôme Hypnôse så det är nästan med sorg i hjärtat att jag nu måste meddela att L'Oréal Extension Carbon Black är den bästa mascara jag har råkat komma över. Adjö Lancôme, tack för den här tiden. Hej sparade hundring, ska nog spendera dig på två lyxiga latte med tillbehör. Eller en mysig söndagsbrunch med amerikanska blåbärspannkakor för två på Sirap.

Best of alla

Goran Visnjic som utklädd jultomte i kvällens Cityakuten fick mig nästan att längta mer till julafton är ljumma sommarnätter och bruna ben. Men bara nästan.

Dagens bästa: På delad första plats: Vädret och Modegrisen!
Dagens sämsta: Tidig, tidig morgon. Snark.

Kommentarer
Postat av: Linda K

åh Sirap! Long time no seen! :O Blåbärspannkakorna är to die for :)

Postat av: therése

Jag dör bara jag tänker på dem!

2006-04-26 @ 12:57:33
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback