Vår!

Vilken perfekt dag att vårstäda garderoben på! Äntligen har våren kommit hit, det finns tydligen hopp för Sverige trots allt.  Har suttit på balkongen i en dryg timme och att säga att jag har blivit solbränd är önsketänkande men den är på ingång! Vinterkläderna är tvättade och ihoppackade på vinden, ballerinaskorna är framställda och i garderoben finns det gott om plats för nya inköp.

Nu ska jag försöka författa två artiklar till
SalongK.se och sen kommer D äntligen hem från Alperna.

Dagens bästa: Sol! Sol! Sol!
Dagens sämsta: Helgen är snart över. Hade gärna slappat lite till.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Sorry att jag inte har hört av mig, har bara haft så otroligt mycket att göra! Kul med SalongK, vad är tanken, är det enbart en nättidning, många stora namn!? Berätta!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: therése

Ingen fara! Jo, det finns en hel del kändisar på redaktionen men det känns fånigt att namedroppa. Du får väl helt enkelt surfa in! :)
Tanken är att den ska förbli på nätet men det finns stora, hemliga planer på hur vi ska kunna bli större.

2006-04-18 @ 23:10:00
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback