Tjänster och gentjänster

Lång dag, som alltid numera. Lovar mig själv dyrt och heligt varje morgon att jag ska gå och lägga mig vid åtta, läsa bra bok till nio och sova som en törnrosa vid tio. Istället sitter jag framför datorn till efter elva och får ändå knappt någonting vettigt gjort.

Sprang på intervjuer hela förmiddagen och jobbade på
SalongK.se hela eftermiddagen. På vägen hem slank jag in på Mattssons band och köpte två band att ha i midjan - ett lite guldtrådigt och ett lite babyrosa i indisk stil. Jättefina och billiga - där gjorde jag plånboken en tjänst.

Sprang i och för sig in på Konsum en dryg halvtimme senare och köpte en Coop Pizza för en tjuga - så där gjorde jag magen en fet otjänst.

Dagens bästa: Effektiv motor hela dagen. Och så vädret, förstås.
Dagens sämsta: Det vankas för lite sömn igen och det är mitt fel. Plus att en viss person glömde bort min namnsdag. Buhu.

Kommentarer
Postat av: Linda

namnsdag idag? GRATTIS!

Postat av: therése

Tack! :D

2006-05-02 @ 21:56:45
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback