Stoppa pressarna!

Idag råkar jag vara huvudnyhet på SalongK.se. Det är inte varje dag man vaknar i snöstorm och samtidigt är lagom fabulous som omslagsbrutta i glittrig mössa! Vill ni få tips om världens bästa vattenfasta mascaror föreslår jag att ni surfar in ögonabums. Betrakta bilden med mössan som en bonus från mig.

Vill ni dessutom se min redaktionschef i ett annat tillfälle men med samma mössa kan ni titta här. Skönheter klär, som bekant, i allt. Om jag syftar på Kicki och mig eller på mössan låter jag vara osagt.

Dagens bästa: Tjejfika på Espresso House. Inget slår sånt.
Dagens sämsta: Vädergudarna måste vara galna. Det är vår nu!

Kommentarer
Postat av: Hedgehog-Sara

snyggt =)

Postat av: Sophie

Hi hi! Kul att se! Förlåt att jag ännu inte har ringt dig, har bara haft så otroligt mycket att göra! Lovar att jag slår dig en signal när jag kommer hem ifrån New York!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-04-21 @ 19:59:42
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: therése

Sophie: Ha det underbart i NYC! Är sjukt avundsjuk men ska försöka maskera den gröna nyansen i ansiktet med lite brun-utan-sol. :)

2006-04-23 @ 23:43:55
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback