Snabbare än en vessla

Idag är en sån där sällsynt effektiv dag. Fuskade visserligen lite och tog sovmorgon men har varit i full rulle sen 9-snåret. På min att-göra-lista finns 14 punkter och jag har redan hunnit beta av hälften. Fet klapp på axeln för mig!

Nu ska jag skriva ihop en liten text till ett test jag gör för
SalongK.se, sen ska det bli fotografering på Centralbadet. Dessvärre är det jag i som är i fokus, tillsammans med en rosaglittrig badmössa. Svårt att avgöra vem som är mest glammig av oss.

Just nu längtar jag efter mina nya Adidas som jag har beställt. Fick slänga ut mina vinterstövar och springer just nu omkring på klackiga klackar som låter. Har alltid haft lite problem med att folk kan höra mig på avstånd. Det, och för korta fladdriga byxor.

Dagens bästa: Ruskigt skönt med sovmorgon. Allting blir så mycket bättre efteråt.
Dagens sämsta: Fortfarande inga skor att hämta på posten. Bä!


Kommentarer
Postat av: Hedgehog-Sara

åh, sovmorgon - skulle jag kunna döda för nästan... en lång en =) Gud vad kul du måste ha det på jobbet, =)

Postat av: Figge

Jag skulle kunna döda för att få ett kort på dig i badmössa. Fast det kommer jag ju inte behöva ens! Moahahahaha. Badmössa!

2006-04-05 @ 15:14:32
Postat av: therése

Sara: det var galet skönt. Nästa planerade sovmorgon är nångång 2007!

Figge: du är bara avis! Är du inte snällare än så "glömmer" jag efterrätt imorgon!

2006-04-05 @ 17:07:41
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback