Premiemonstret

För några dagar sedan skrev jag ett inlägg om att jag alltmer håller på att förvandlas till en tant. Idag har jag kommit på ytterligare en sak. Har hört av Linda och Sara att nya numret av Elle har kommit. Jag är - tyvärr - en sån där som hoppar på och av prenumerationer för att få saker. Prenumerationspremier. Om Kakmonstret finns så är jag Prenumerationspremiemonstret. Jag hoppade på och av I Form och fick ett helt ok mysa-hemma-set. Jag hoppade på och av Allt i Hemmet och vann en turkos filt och gröna kuddar som numera pryder sängen i värsta HomeStyling-manér. Exemplen är många. Har tyvärr inte hoppat på en ny omgång av Elle, vilket medför att jag är utan rolig läsning. Tanten i mig har inte hittat någon nog fyndig prenumerationspremie. Eller ska jag säga monstret i mig? Prenumerationspremietantmonstret.

Dagens bästa: Sol!
Dagens sämsta: Skitdålig dag av tusen anledningar. Ska sova bort eländet.

Kommentarer
Postat av: Polly

Jag är precis lika hopplös. Jag har allt från fula filtar och jättefula klockor och halsband som jag aldrig använder eller ens skulle få för mig att använda, till ett set med kabinväskor (!) till alla mina weekendresor...
Jag har som nyårslöfte varje år att skärpa mig, men har något magnetiskt till dessa usla premier. Helt hopplös!

Postat av: therése

Men det är ju jättebra med matchande kabinväskor så man ser förberedd och proffsig ut på flyget! ;)

2006-04-08 @ 16:57:44
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback