Förrädisk it-bubbla

Precis som Smarta Sara har jag en tendens att göra andra saker när jag egentligen har en superviktig to-do-list med tajta deadlines. Jag tar en promenad, jag skummar mjölk till en latte, jag läser DN från i förrgår. Sen går klockan och vips är hon snart halv sex och jag borde väl egentligen vara klar nu och pulsen ökar med 150. Skärpning!

Har fått en hel del kommentarer om min blogg på sistone och jag blir lika förvånad varje gång att det finns andra som vet om den. Precis som Veronica Maggio sa när jag intervjuade henne för SalongK.se så känns det som om det bara är jag som sitter ensam med datorn i vardagsrummet. Att i princip hela världen skulle kunna läsa - åtminstone de som förstår svenska - glömmer man liksom bort. Den är förrädisk, den där it-bubblan!

Urk, tror inte att jag vill se ett påskägg till i hela mitt liv. Åtminstone inte före Cityakuten ikväll. Världens bästa serie, trots att George Clooney är long gone. Vem hade kunnat ana det?

Dagens bästa: Säsongspremiär för solglasögon.
Dagens sämsta: Ont om tid och det är faktiskt mitt eget fel.


Kommentarer
Postat av: Maria

Greys Anatomy är faktiskt ännu bättre, och jag gillar verkligen Cityakuten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback